Producătorul de cosmetice Farmec estimează o creştere de 50% a vânzărilor online. Alina Spânu, manager vânzări: Dezvoltarea omnichannel este tot mai importantă în strategia companiei

26 septembrie 2019

Producătorul de cosmetice Farmec din Cluj-Napoca, cel mai mare jucător local de pe piaţa de 1 mld. euro a parfumurilor, produselor de îngrijire şi machiaj, a înregistrat în primele şase luni ale anului o creştere de peste 30% la vânzările pe platforma online comparativ cu aceeaşi perioadă din 2018, şi estimează majorarea acestora cu 50% până la finalul anului.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Producătorul de cosmetice Farmec estimează o creştere de 50% a vânzărilor online. Alina Spânu, manager vânzări: Dezvoltarea omnichannel este tot mai importantă în strategia companiei".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro