In cadrul programului de profesionalizare a pietei imobiliare lansat la targul din septembrie 2009, tIMOn a identificat, intervievand 8000 de vizitatori si 60 de expozanti, nevoia cumparatorilor de a putea face o analiza obiectiva a unei locuinte sau a unui ansamblu rezidential, luand in considerare criterii obiective si, cel mai important, aceleasi criterii. De aceea, impreuna cu partenerii tIMOn, compania de consultanta imobiliara Real Time, a fost pus la punct, pentru prima oara in Romania, un sistem de calcul obiectiv si exhaustiv , care elimina orice amanunte nesemnificative, pentru a da cumparatorului posibilitatea sa aleaga cea mai buna oferta din piata.
Utilizatorii finali au nevoie de date concrete ,obiective, relevante pentru nevoile lor
In cadrul editiei din decembrie a tIMOn a fost infiintat, pentru prima oara, un stand de consultant neutru, care sa ghideze vizitatorii printre ofertele din targ. Acesta a identificat nevoia celor mai multi dintre ei de a-si crea o parere obiectiva si temerea ca nu-si pot apara interesele impotriva strategiilor de marketing propuse de vanzatori. Cei mai multi dintre nehotarati oscilau, spre exemplu, intre un apartament central de dimensiuni mai mici si unul mai mare, cu piscina si gradina, la iesirea din Bucuresti; cand li s-a spus diferenta costurilor de intretinere intre ansamblul simplu si cel cu facilitati, au ales apartamentul mai mic.
“Ne-am dat seama ca oamenii sunt debusolati, nehotarati sau speriati tocmai din lipsa de informatie si ca ii putem ajuta fara a distruge strategiile de marketing. Un serviciu de analiza comparativa corect, echidistant, ale carui criterii de selectie sunt vizibile pentru toata lumea, dilueaza semnificativ textele de genul “locuiesti aici cu 2000€”, care pot atrage clientii, dar este timpul ca acestia sa stie ca exista un loc unde pot obtine informatii obiective, neutre si dezinteresate, pentru a-si forma o opinie concludenta. “ (Vlad Vlasceanu, director tIMOn)
“Este primul serviciu de analiza comparativa care are la baza analize corecte, focusate pe nevoile cumparatorilor. Am pus laolalta toate datele despre toate proiectele din Bucuresti, am eliminat informatiile neconcludente si am obtinut o baza de date utila, coerenta si transparenta, care sa ghideze cumparatorii de apartamente noi catre o decizie de achizitie corecta in raport cu puterea de cumparare, dorinta si oferta reala disponibila in piata” (Ion Catutoiu, Managing Partner Real Time, consultant exclusiv al tIMOn)
Serviciul de analiza comparativa IMOBILIARII se lanseaza exclusiv in cadrul editiei de primavara a tIMOn, Targul Imobiliar National, pe 18 martie 2010 si va cuprinde toate proiectele rezidentiale din Bucuresti si toate detaliile importante legate de acestea.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro