Primele date privind impactul pandemiei de COVID-19 în consum. Consumul privat a crescut în martie cu 4%, susţinut doar de vânzările de alimente şi medicamente. Vânzările de haine s-au prăbuşit la jumătate

Cifra de afaceri în comerţul cu amănuntul, principalul indicator pentru consu­mul privat, a crescut în luna martie cu circa 4% faţă de aceeaşi lună din 2019, arată datele INS. Totuşi, la o privire mai atentă se observă că avansul a fost susţinut de vânzările de alimente şi de cele de medicamente şi bunuri de îngrijire personală şi a locuinţei - pre­cum dezinfectantul.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Primele date privind impactul pandemiei de COVID-19 în consum. Consumul privat a crescut în martie cu 4%, susţinut doar de vânzările de alimente şi medicamente. Vânzările de haine s-au prăbuşit la jumătate".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro