Intr-un moment in care balanta pare sa revina in favoarea micilor magazine de cartier, Mic.Ro a deschis deja 140 de magazine din viitoarea retea nationala, preconizata la 3000 de magazine. In 7 luni, solutiile integrate pentru retail de la Magister au ajutat demarajul spectaculos al proiectului.
In aprilie 2010, a pornit la drum unul dintre cele mai ambitioase si originale proiecte din retailul romanesc. Proiect bazat pe obiceiurile de consum ale majoritatii romanilor (si aici nu vorbim doar de bucuresteni), precum si pe o realitate de piata cauzata de prelungirea crizei financiare, Mic.Ro a reusit o intrare spectaculoasa in peisajul in reasezare al retailului din Romania.
In acest moment, din ce in ce mai multi romani cumpara putin si des, in incercarea de a face economii si de a consuma atat cat le trebuie. Cel mai la indemana le este micul magazin de cartier (asa numitele magazine de proximitate), unde oamenii se cunosc, sunt in cele mai multe cazuri vecini si au incredere destul de mare unii in altii.
Pentru a reusi sa capitalizeze cat mai rapid aceasta tendinta, Mic.Ro avea nevoie sa deschida extrem de rapid primele magazine, si intr-un numar destul de mare, astfel incat conceptul sa capete vizibilitate si proiectul sa devina activ, profitabil si, in acest fel, atractiv pentru viitorii antreprenori interesati de a prelua modelul de afacere.
Planurile Mic.Ro s-au concretizat cu ajutorul companiei Magister, care a pus la dispozitia lantului de mic retail un sistem integrat de management de magazin, concretizat prin trei componente:
• componenta hardware (sisteme POS, ... » citeste tot comunicatul pe LivePR.ro - Primele 140 de magazine Mic.Ro, deschise cu ajutorul ...
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro