Prima campanie Milka produsa integral in Romania - Animatori de vacute

28 octombrie 2010

Conceptul creativ al campaniei si mecanismul promotiei se invart in jurul micului orasel Alpenlachen - orasel al universului Milka – si reusesc sa comunice intr-un mod inedit pentru Milka un mesaj puternic si direct. Promotia „Animatori de vacute” urmareste nu doar o crestere semnificativa a vanzarilor de tablete Milka in ultimul trimestru al anului 2010, cat mai ales sa surprinda placut consumatorul printr-un concept de impact.

 

"Undeva in Alpenlachen traiesc fericite vacutele care dau cel mai bun lapte din Alpi. Desi pare departe de noi, acest loc exista mai aproape decat ne putem imagina. Este locul ultimei campanii integrate Milka - "Animatori de vacute" – realizate de Ogilvy pentru cea mai bine vanduta tableta de ciocolata din Romania, aflata in portofoliul Kraft Foods Romania", potrivit unui comunicat de presa.


Campania de comunicare este una complexa, cu mesaje complementare pe canale variate. Promotia a debutat cu dimensiunea sa virala in social media - un puternic teasing online care a promovat conceptul de „animatori de vacute”, sustinut de o serie de anunturi de recrutare pe site-urile si in presa de profil din Romania si a continuat cu dezvoltarea platformei digitale www.alpenlachen.at ce a adaugat un plus de credibilitate conceptului.

 

Dupa o serie de pareri si comentarii pe bloguri, forumuri si in retelele sociale, sustinute de o campanie de bannere si poll-uri on-line, campania de comunicare efectiva a venit prin celelalte canale de comunicare - TV, print, OOH si materiale pentru executii de impact in magazine.

 

Ce poate fi mai placut decat sa stai undeva in Alpi, sa admiri peisajul idilic si, din cand in cand sa duci un cocktail de fructe exotice si apa proaspata unei vacute simpatice? A...da...si pentru toate astea sa mai primesti si un salariu de 10 000 de euro? Alpenlachen, la fel ca Mos Craciun, exista cu siguranta! Noi l-am vazut. Am fost acolo", a declarat Vasile Alboiu, Digital Creative Director, OgilvyInteractive.

 

Odata cu aceasta campanie a aparut si primul spot tv Milka produs in Romania. Realizat de catre echipa Ogilvy cu ajutorul regizorului Laurentius Emmelmann, spotul reuseste sa comunice povestea vacutelor fericite din Alpenlachen si felul in care se face cea mai fina ciocolata din Alpi.

 

Filmarea a avut loc in satul Talea, langa Breaza, si s-a desfasurat intr-o singura zi "chiar daca a fost greu sa facem vacutele sa asculte". Vedeta principala a fost Doly, detinatoarea titlului Miss Arad la concursul de vacute de rasa.

 

Cristina Pindaru, Brand Manager Milka afirma: „Prin promotia „Animatori de vacute” ne propunem sa surprindem placut consumatorul cu un concept de impact, care sa contribuie la cresterea atasamentului fata de brand. De asemenea, prin aceasta activare dorim sa profitam de perioada anului cu cele mai mari vanzari pentru categoria de ciocolata.
Intr-un an in care majoritatea brandurilor au mizat pe promotii de pret, am ales pentru activarea Milka un concept care sa se diferentieze de restul ofertelor promotionale din piata, aducand valoare adaugata pentru consumator. Mecanismul promotiei a fost dezvoltat pentru a stimula participarea pe toata perioada activarii, iar premiile sunt alese pentru a fi atractive pentru un target larg”. 

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro