Cea de-a doua editie a Conferintei „Marketing in Direct†a confirmat faptul ca strategiile de comunicare directa incep sa fie integrate si in campaniile locale si genereaza rezultate din ce in ce mai bune.
Din ianuarie pana in august a.c. rata de deschidere a e-mail-urilor a inregistrat o valoare de 24,53%, aproape egala cu rata medie de deschidere inregistrata pe intregul an 2009, dupa cum a aratat Andrei Georgescu (White Image). Cu toate ca listele de campanie au fost „curatate†de adresele inactive, iar relevanta a crescut printr-o segmentare mai buna a bazelor de date si printr-o targetare mai precisa, e-mail marketingul inregistreaza inca o serie de minusuri, printre care absenta testarii si faptul ca trigerrele nu sunt utilizate. In privinta SMS marketingului, marketerii romani par sa inteleaga mai bine faptul ca „publicitatea si marketingul prin (telefonul) mobil sunt cu adevarat adresabile tuturor, de la mic la mare si invers (firme si branduri). Este o modalitate printre altele simpla, rapid de implementat si cost-efective, pe care esti obligat s-o iei in considerare in viitor daca vrei sa fii eficient in activitatile de marketing pe care le desfasori. Fie ca vrem sau nu, ca specialisti de marketing trebuie sa admitem ca telefonul mobil este singurul instrument pe care consumatorul sau fiecare dintre noi il poarta in permanenta, mediu care va fi prezent obligatoriu in urmatorii ani in orice campanie de marketing-publicitate.", considera Maia Novolan (Syscom Digital). Iar Dan Virtopeanu (Voxline Communication) a aratat in cadrul Conferintei faptul ca retelele de socializare, blogurile si ... » citeste tot comunicatul pe LivePR.ro - Predictiile de Marketing Direct pentru 2010 au fost ...
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro