Povestea unui mariage cunoscut!

11 iulie 2007

Ruxandra Constantin, Director Franciza Bon Mariage Ploiesti: Desi Bon Mariage este una din cele mai vechi si mai cunoscute agentii din Romania, eu am aflat destul de tarziu de existenta ei deoarece am trait peste 20 de ani in stainatate si m-am intors acasa de putin timp. Pentru mine sistemul de franciza este cea mai buna optiune deoarece ofera toate informatiile si ajutorul necesar inceperii unei afaceri. Cand mi-am exprimat dorinta sa deschid un business de wedding planner, toti prietenii mi-au recomandat Agentia Bon Mariage, ca fiind cea mai respectata din tara.

Evenimentele festive in Romania sunt in continua dezvoltare si este normal sa fie asa, dar din pacate exista foarte multe firme cu resurse limitate de bun gust si rafinament. De aceea m-am bucurat sa aflu ca Agentia Bon Mariage ofera servicii de franciza si i-am contactat imediat.
   
Desi Bon Mariage Ploiesti este la inceput de drum, putem sa spunem cu satisfactie ca alegerea noastra a fost foarte buna. Cand apeleaza la serviciile Bon Mariage Ploiesti, clientii nostri sunt tratati cu acelasi respect si profesionalism. Numele "Bon Mariage" este cunoscut oriunde in tara si aceasta este o recomandare in sine.

    
Ca francizat Bon Mariage, primim ajutor de la Bucuresti de cate ori il solicitam, fie ca avem nevoie de asistenta in organizarea unui eveniment, fie ca avem nevoie de furnizori, contacte, recomandari si chiar produse.
    
Chiar daca suntem o firma cu vechime de doar cateva luni, va spunem ca organizam nunti in fiecare weekend si asta este foarte important pentru orice afacere noua. La sapte ani de la infiintare, in august 2000, agentia Bon Mariage a devenit primul brand romanesc care se vinde in sistem de franciza, incepand cu anul 2006, cand cinci francizori din orasele Ramnicu Valcea, Brasov, Constanta, Ploiesti, Galati au dorit sa opereze sub brandul Bon Mariage. Conform www.observatorulfrancizei.ro o franciza BON MARIAGE are redeventa 250 euro.

    
"Estimez ca acum s-a ajuns la un maxim. incepand din acest moment, lucrurile au inceput sa se aseze, sa ramana doar acele firme care, chiar daca ofera servicii segmentare, sunt serioase, nu merg pe ideea de castiguri mari pe termen scurt sau, si mai bine spus, de a pacali clientul oferind servicii necalitative”, a afirmat Alin Caraman.  
 

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro