Comertul electronic cu plata online a inregistrat un volum de 121,4 milioane euro, in primele noua luni ale anului 2011, in crestere cu 11% fata de aceeasi perioada a anului 2010, conform unui studiu al Romcard. ePayment a procesat 89% din volumul platilor online, respectiv 106,7 milioane de euro, in crestere cu 13% fata de perioada similara a anului 2010.
"Desi 2011 este un an marcat de instabilitate economica, industria comertului electronic si-a pastrat ritmul de crestere de doua cifre si ramane in continuare o piata in plina dezvoltare. Ma refer in primul rand la cresterea interesului companiilor care se orienteaza astfel catre un nou canal de vanzare si promovare, dar si la cresterea competitiei in industrie, in special din partea bancilor care se arata acum mult mai interesate in dezvoltarea si promovarea acestui segment, ceea ce nu poate fi decat benefic industriei", a afirmat Daniel Nicolescu, CEO ePayment, companie membra a PayU Group.
O alta tendinta pozitiva in industria comertului electronic este diversificarea cosului de cumparaturi, evidentiata de cresterea inregistrata de anumite categorii de produse. Astfel, conform datelor companiei, segmentele magazinelor online care comercializeaza flori, carti si cadouri au crescut cu 75%, 76% si respectiv 64%, iar cresteri semnificative s-au inregistrat, de asemenea, si pe alte categorii de produse, precum jucarii (56%) sau confectii (24%), valoarea cosului mediu crescand, de asemenea, cu 21% si atingand valoarea de 69 euro.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro