Glovo, platforma spaniolă de tip marketplace care oferă cu ajutorul unei aplicaţii mobile servicii de livrare rapidă pentru aproape orice - atât pentru bunuri din magazine sau mâncare din restaurante cât şi a diferite produse sau documente între diferite persoane - a înregistrat o explozie a afacerilor de 5 ori faţă de 2019. Compania are costuri mici de expansiune şi pentru că, în ciuda faptului că are milioane de comenzi şi livrează produse sensibile în contextul crizei sanitare, preia reclamaţiile şi plângerile clienţilor doar online, printr-un chat sau pe e-mail, fără a oferi şi o linie telefonică, nici măcar pentru eventuale probleme mai grave.
Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Platforma spaniolă de livrări Glovo a explodat în pandemie şi a avut venituri de zeci de milioane de euro în România din comisioanele şi taxele încasate de la comercianţi şi clienţi".
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro