Raiffeisen Bank extinde numarul canalelor utilizate pentru plata facturilor la utilitati, prin introducerea posibilitatii de plata a facturilor la ATM. Astfel, clientii Raiffeisen Bank posesori de card de debit pot efectua plata facturii Vodafone direct de la ATM-uri, fara nici un cost suplimentar. In curand, banca va oferi si pentru alti furnizori de utilitati acest serviciu.
Magda Sandulescu, senior director Managementul Pasivelor la Raiffeisen Bank, a declarat: „Suntem permanent preocupati sa oferim clientilor nostri servicii bancare electronice simple, comode si rapide care sa-i ajute sa-si faca platile lunare. Banii si timpul fiecaruia dintre noi conteaza, iar noul serviciu, plata la ATM a facturii Vodafone, chiar asta face, are grija de timpul si banii clientului”.
Raiffesein Bank are in toata tara peste un milion de posesori de carduri de debit si o retea de peste 1000 de ATM-uri.
„Dorim ca utilizatorii serviciilor Vodafone sa aiba o cat mai mare varietate de metode de plata, astfel incat acestia sa aiba libertatea de a alege varianta cea mai confortabila. Prin parteneriatul cu Raiffeisen Bank, dorim sa oferim utilizatorilor nostri o modalitate suplimentara de a efectua platile”, a declarat Errol van Graan, Senior Director, Customer Operations, Vodafone Romania.
Banca pune la dispozitia posesorilor de card de debit multiple canale electronice de acces la serviciile si produsele sale: Internet banking (Raiffeisen Online), phone banking (Raiffeisen Direct), mobile banking (myBanking) sau plata automata a facturilor prin Direct Debit. Principalele avantaje de care beneficiaza clientii care folosesc aceste canale sunt disponibilitatea lor 24 din 24 de ore, 7 zile din 7 si costurile cu pana la 50% mai mici decat cele la ghiseele bancii.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro