Planurile Sweet Ela pentru 2020: urmărim să ne menţinem pe piaţa produselor naturale, care sunt şi cele mai solicitate de către clienţi

12 martie 2020

Sweet Ela, un brand pus pe piaţă de antreprenoarea Cristina Voicu, sub care pro­duce torturi şi prăjituri, a generat afaceri de peste 700.000 de lei în 2019 doar din co­men­zile corporate, pentru evenimente şi can­dy baruri, po­tri­vit calculelor ZF, în contextul în care 70% din busi­ne­ssul com­pa­niei vine din partea cor­porate.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Planurile Sweet Ela pentru 2020: urmărim să ne menţinem pe piaţa produselor naturale, care sunt şi cele mai solicitate de către clienţi".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro