Pieţele tradiţionale pierd teren în faţa pieţelor virtuale, care adună la un loc mii de producători locali din diverse zone ale ţării şi clienţi care vor să consume produse bio şi să-şi eficientizeze timpul

30 august 2021

După un an şi jumătate de pandemie, comportamentul de consum şi modul în care oamenii îşi fac cumpărăturile s-a schimbat, iar anumite tendinţe conturate la începutul pandemiei de Covid-19 – cum ar fi o grijă mai mare asupra produselor pe care le consumă sau aprovizionarea zilnică prin intermediul unor platforme sau aplicaţii, fără deplasarea fizică la magazin, piaţă sau supermarket – se observă şi astăzi.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Pieţele tradiţionale pierd teren în faţa pieţelor virtuale, care adună la un loc mii de producători locali din diverse zone ale ţării şi clienţi care vor să consume produse bio şi să-şi eficientizeze timpul".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro