Noptile toride de vara sunt prilejul, pentru pasionatii calatoriilor pe doua roti, de a se plimba prin oras si nu numai pe un scuter puternic. Scuterele Kymco iti ofera, asadar, posibilitati nemasurate de a-ti testa abilitatile de pilot pe doua roti. Insa, cati dintre iubitorii sporturilor cu motor detinatori de motociclete Kymco se gandesc la inspectarea pieselor Kymco si sa achitioneze unele noi?
Un scuter poate fi unul din cele mai distractive hobby-uri pentru tine sau doar una din cele mai eficiente metode de transport prin jungla urbana. Indiferent de motivul pentru care ai decis sa achizitionezi o bijuterie pe doua roti, mereu va fi nevoie de piese pentru scuter care sa fie de calitate si care sa asigure longevitatea acestuia. Motorul, franele, ambreiajul, acest intreg ansamblul de piese pentru scuter este necesar pentru functionarea acestuia, iar unul dintre cele mai importante componente este de departe uleiul de motor.
Uleiul de motor este sangele motorului, fara ulei un scuter, si nici un fel de motor pe baza de combustie interna nu poate functiona fara ulei de motor. De fapt, poate functiona cateva sute de metri pana cand motorul este distrus complet, din lipsa de lubrifiere. Chiar daca nu este teoretic o piesa, atunci cand faci lista de piese pentru scuter ce fac parte din planul de intretinere, uleiul de motor de obicei e undeva in capul listei. Pentru piese Kymco alege scuter-mania.ro
O transmisie manuala este o cutie care nu poate modifica singur raportul de viteza, necesitand interventia soferului pentru a face acest lucru. Prin urmare, difera de a transmisie automat prin faptul ca acesta din urma poate schimba treapta in mod autonom.
Un motor modern este de obicei un pinion solidar cu arborele cotit care se cupleaza direct sau printr-un pinion intermediar cu ambreiajul. Pe scutere sau motociclete automate, acea transmisie primara este arborele cotit in sine. Adica CVT-ul este montat direct pe arborele cotit.
O transmisie automata sau "cutie automata" este a cutie cutia de viteze a autovehiculelor sau a altor tipuri de vehicule care se pot ocupa de la sine pentru a schimba raportul de viteza in mod automat pe masura ce vehiculul se misca, eliberand, astfel conducatorul vehiculului de la sarcina de a schimba manual viteza.
Cea mai mare diferenta de comportament (performanta) intre o transmisie automata si una manuala tine de frana de motor la retrogradari, atunci cand se trece dintr-o treapta superioara de viteza intr-una inferioara. Angrenajele joase si convertorul de cuplu cu turatii scazute ajuta transmisie automata, dar nu permite functionarea ambreiajului la potentialul de 100%.
Ca o regula generala, cureaua de transmisie a scuterului are o durata de viata intre 12.000 si 15.000 de kilometric. In cazul anumitor modele de scuter, este posibil ca aceste perioada sa se prelungeasca.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro