Vanzarile de LCD-uri se vor dubla in 2008, la aproximativ 500.000 de unitati, comparativ cu 2007, au declarat luni reprezentantii companiei Flamingo International, ce activeaza pe piata de electronice, electrocasnice si IT & C din Romania. Valoarea vanzarilor de LCD-uri ar putea cunoaste o crestere semnificativa in 2008, datorita preturilor tot mai accesibile, a tendintei romanilor de a inlocui televizoarele vechi cu echipamente de ultima generatie si a ofertelor variate existente pe piata, acest segment de piata fiind estimat de reprezentantii Flamingo International la peste 300 milioane euro.
Conform estimarilor companiei, tendinta o vor inregistra si vanzarile de plasme, care vor creste, anul acesta, pana la aproximativ 50.000 de unitati.
"Conform datelor din piata, in mediul urban, gradul de penetrare a televizoarelor LCD a fost anul trecut de aproximativ 10%, ceea ce indica un potential de crestere foarte mare pe acest segment", a declarat directorul executiv al Flamingo International, Jiri Rizek.
Potrivit datelor detinute de Flamingo International, in 2007, pe piata de electronice au fost vandute 250.000 de unitati de LCD-uri si plasme, compania detinand o cota de 15% din aceasta piata. In 2007, vanzarile de LCD-uri si plasme au contribuit cu 25% la totalul vanzarilor inregistrate de Flamingo International. Cele mai solicitate branduri pentru aceasta categorie de produse au fost, anul trecut, Samsung, Philips, Sony, LG, Veryo, Grundig.
Conform unui studiu de piata realizat anul trecut de SNA Focus, printre cei mai importanti factori care influenteaza decizia de cumparare a unui televizor LCD sau a unei plasme sunt: brandul, caracteristicile tehnice (34%) si pretul (12%). Comparativ cu 2006, incepand de anul trecut, caracteristicile tehnice au devenit mult mai importante in procesul de achizitie, alaturi de designul produsului cumparat si de tendintele in designul interior.
NewsIn
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro