Physiomins a intrat pe piata locala la inceputul anului 2007, in urma unei investitii de 90.000 de euro in deschiderea unui salon in Bucuresti. Sistemul de franciza a fost implementat intr-o maniera progresiva in Franta (60 de saloane), Spania, Portugalia, Belgia, Luxembourg, Suedia, Ungaria, Republica Ceha, Senegal, Maroc, Singapore, China, republica Dominicana, i-le Caraibe si in Moldova, dari si va continua expansiunea in intreaga lume.
Conceptul Physiomins e fondat pe o metoda globala care ia in calcul atat fizicul cat si psihicul si sa bazeaza pe 5 verigi care nu pot fi separate : tratamentele, produsele, alimentatia, urmarirea si stablizarea. Sunt propuse cure de slabit personalizate cu aparate de ultima generatie, produse naturale, urmarirea alimentatie (dieta), coaching in fiecare sedinta cu profesionisti care au absolvit un curs Physiomins cu trainer din Franta, precum si faza de stabilizare (obiectivul fiind de a-si pastra greutatea dobandita). Pe langa cure de slabit, Phisyomins propune masaje corporale si faciale. Exista astfel si un cabinet de cosmetica (tratamente faciale, epilat). PHYSIOMINS a lansat propria marca de produse cosmetice cu mai mult de 30 recomandari in 3 categorii : lotiuni pentru ingrijirea fetei, corpului si nutritionala. In centru se poate beneficia si de antranamente Power-Plate cu personal trainer.
"Obiectivul Physiomins este sa deschidem 15 saloane in Romania, avand in principal ca tinta Capitala si marile orase", declara Fabienne Johner, detinatoarea francizei Physiomins Romania. Conform www.observatorulfrancizei.ro taxa de intrare in franciza pentru un salon Physiomins este de 15.000 de euro si include studierea zonei de influenta, asistenta la cautarea localului, precum si amenajarea acestuia. Utilizatorul francizei dispune de asemenea de exclusivitatea marcii Physiomins pe zona sa de influenta. Fiecare salon va avea, in functie de marimea sa (120-150 mp), intre 4 si 10 angajati. Cifra de Afaceri medie dupa 2 ani de activitate a francizei se estimeaza la aproximativ 200000 euro.Phisyomins se adreseaza oricarui tip de public, conceptul oferind solutii pentru toate varstele, chiar si pentru barbati. Scopul este acela de a atinge un public atent la calitatea serviciilor si a produselor.
In 1985, Jean-Francois Olagnon si-a creat propria intreprindere avand numele SUD-ESTHETIQUE si domeniu de activitate, vanzarea de echipamente profesionale pentru centrele de infrumusetare. In plus, pe langa activitatea in vanzari firma se specializeaza in conturarea siluetei. Metoda PHYSIOMINS este implementata din anul 1993, prin intermediul sistemului licentiat si al primului centru pilot deschis in Valence (Franta). In 1997, PHYSIOMINS este lansat in franciza pentru a-si asigura o mai buna dezvoltare si un control riguros. Pentru inscrieri si informatii suplimentare: www.observatorulfrancizei.ro
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro