Peste 200 CEOs si marketeri de top au participat joi la conferinta Leaders in Marketing

23 octombrie 2012

Joi, 18 octombrie 2012, s-a incheiat prima editie a conferintei internationale Leaders in Marketing. Audienta a reunit peste 200 top manageri si practicieni din elita de Marketing si comunicare din Romania. Evenimentul a avut loc la Platinum Business and Conventions Center si a fost organizat de Paul Renaud si Oana Molodoi, parteneri Renaud Investments si Linked Events.

“Ne-am propus sa ridicam standardele in Marketing in Romania aducand intr-o singura zi cei mai buni experti in acest domeniu. Am reusit prin calitatea prestatiei speakerilor nostri. Feedback-ul de la participanti a fost impresionant: vorbitorii au fost excelenti, oamenii s-au simtit conectati ca intr-o comunitate si au invatat cate ceva despre Marketing” declara Paul Renaud.
Oana Molodoi, co-organizator al evenimentului, adauga: “Am dorit sa cream mai mult decat un eveniment cu Leaders in Marketing: o platforma de resurse de marketing, o conferinta interactiva cu maxim de aplicabilitate, oportunitati de networking. Leaders in Marketing a fost un eveniment cu continut relevant, executat de profesionisti, pentru profesionisti.”

Cei zece speakeri internationali, alaturi de experti locali au purtat audienta printr-un adevarat maraton de prezentari keynote, dezbateri in panel si workshop-uri interactive.

Ziua a inceput cu Mohamad Mourad, unul dintre speakerii de circuit preferati ai companiei Google. Managerul zonal Google Gulf a aratat care sunt implicatiile revolutiei Youtube, a explicat insight-urile celor mai virale campanii video si a dezvaluit cateva dintre intentiile Google: “Vrem ca Google+ sa devina identitatea voastra nr 1 pe Google.” a declarat Mourad. “Advertising-ul pe Youtube va fi prioritar pentru noi ca forma de publicitate in zona de search” a mai adaugat acesta.

Un speaker deosebit de apreciat a fost Michael Ruckman, unul dintre cei mai carismatici vorbitori internationali din zona de Marketing pentru banci. Atat prezentarea cat si workshop-ul sau au relevat strategii inedite de marketing care transforma total relatia dintre o institutie financiara si clientii sai. In aceeasi idée, studiile de caz PwC au prezentat insight-uri cu exemple concrete despre cum schimbari minime dar importante in strategii de preturi pot aduce cresteri de milioane de euro anual.
Una dintre cele mai apreciate zone de content a fost cea despre Marketing in domeniile IT&C si Telecom. Aici, branduri cum sunt Microsoft, IBM sau Vodafone - reprezentat de Colin Shea, VP Vodafone Cehia - au prezentat strategii de pricing, noi tehnologii, cloud marketing si cross channel marketing.
O alta arie de content a fost Digital Marketing. Pe acest subiect au avut loc prezentarea invitatei Kate Hamilton, Marketing Director Myriadg, workshop-ul interactiv condus de Bogdana Butnar si cel al lui Peter A. Blackwell. Peter a mai sustinut si o prezentare despre Branding bazata pe experienta sa de cand a adminstrat operatiunile de Marketing ale Canadian Tire, un buget de 400 mil. dolari si zeci de echipe de advertising. “Pentru a fi eficient, solutia este sa integrezi toate actiunile de marketing, avand in vedere patru zone: purpose, people, process&planning.” a subliniat Blackwell.

Evenimentul s-a incheiat cu expozitia de lifestyle Style & Nature Green Carpet Event la care au participat invitatii evenimentului alaturi de celebritati locale, artisti si designeri.

Participantii au avut la dispozitie platforma EventLink prin care au interactionat live atat intre ei cat si cu speakerii, oferind feedback direct pentru sesiunile de prezentari. Partenerii evenimentului au fost Coca-Cola, IBM, Mindshare iar sponsori Microsoft, PwC, Carrefour, Online Business School. Prezentarile speakerilor vor fi in curand disponibile pe www.leadersinmarketing.ro si vor putea fi downloadate.
 

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro