Sub sloganul ”Adrenaline. Traieste”, PepsiCo a lansat in Romania noul energizant Adrenaline, o bautura dedicata in principal tinerilor aflati in cautare de noi senzatii si trairi. Adrenaline ofera acel “kick” de adrenalina, un boost de intensitate si energie in momentele de oboseala sau de indecizie, cand mai lipseste un singur pas sau un cuvant pentru a merge mai departe, explica oficialii companiei.
“Insight-ul pe baza caruia a fost dezvoltata campania de comunicare se refera la acele momente de ezitare din viata de zi cu zi, inainte de a experimenta lucruri noi, cand ai nevoie de un impuls pentru a face lucrurile sa se intample“, a declarat Jeanina David, Brand Manager CSD Flavors.
Adrenaline contine ingrediente energizante precum taurina, cofeina si ginseng, cu o aroma racoritoare, usor de baut, care te impulsioneaza. Amatorii de experiente noi vor gasi produsul in magazine la doze de 250ml, la un pret de lista recomandat de 4,5 lei.
“Adrenaline vine sa completeze portofoliul PepsiCo de bauturi racoritoare in Romania, care acopera in acest moment toate segmentele: bauturi carbonatate tip cola si cu suc de fructe, bauturi necarbonatate cu continut de fruct (juice, nectar & still drinks), apa, ice tea, bauturi sportive si acum si segmentul de bauturi energizante”, a mai spus Jeanina David, Brand Manager CSD Flavors.
Produsul beneficiaza de o ampla campanie de lansare ce include un spot TV, o campanie de OOH in campusurile universitare din Bucuresti si din tara, stickere 3D neconventionale la statiile de metrou Piata Victoriei si Piata Unirii din Bucuresti, postere si alte materiale de comunicare in-store, stickere cu mesaje contextuale lipite in universitati, campusuri universitare, zone pietonale, metrou, autobuze etc., precum si o componenta digitala, care include o pagina de Facebook, un cont pe Youtube, precum si un site.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro