Unul dintre cei mai mari producători europeni de lactate, Muller, a intrat pe piaţa din România şi vizează în următorii 2 ani construirea unei fabrici sau achiziţionarea unui producător local prin care să îşi dezvolte afacerea, au declarat reprezentanţii companiei Potrivit reprezentanţilor companiei, Muller va ataca pentru început segmentul iaurturilor simple şi cu fructe cu brandurile Biaco şi Froop pe care le distribuie în marile lanţuri de magazine din Capitală.
"Până în prezent am investit milioane bune de euro pentru a intra pe piaţa din România, dar avem o strategie pe termen lung în care nu excludem achiziţia unui producător local sau construirea unei fabrici de lactate. Până acum am adunat echipa, am încheiat contracte cu marile lanţuri de retail şi cu alte magazine din ţară. În prezent, iaurturile Muller sunt aduse direct din fabricile din Germania şi sunt depozitate în patru locaţii din Bucureşti, Timişoara, Cluj şi Iaşi", a declarat marţi vicepreşedintele de marketing al Muller Dairy România, Tzafrir Granat.
Acesta a mai spus că producătorul german de lactate a intrat pe piaţa locală în urma unui joint venture cu CBC Group Israel. Citând date statistice, Granat susţine că oferta de iaurturi pe piaţa din România a crescut cu 15,1% în 2007 faţă de 2006, iar în 2008, comparativ cu 2007 creşterea este deja de 16,8% până în prezent.
Compania vizează ca până la sfârşitul anului 2009 să fie între primii trei producători români de iaurturi. Reprezentanţii Muller au mai spus că în ţările din estul Europei consumul de iaurt este de două până la cinci ori mai mic decât în vest, iar românii consumă doar 2,3 kilograme de iaurt simplu/cap de locuitor/an şi 1,3 kilograme de iaurt cu fructe/cap de locuitor/an. "Vrem mai întâi să ne facem cunoscuţi pe piaţa din România şi doar apoi putem vorbi de profit. Există destul loc pe această piaţă, iar noi venim cu ceva nou faţă de ceilalţi", a declarat preşedintele Muller România, Jacob Katz.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro