Panasonic România urmăreşte să vândă în anul financiar 1 aprilie 2008 - 31 martie 2009 cel puţin 60.000 de camere foto, cu 50% mai mut decât în perioada similiară a anului precedent şi speră ca noua gamă lansată recent să participe la realizarea acestei ţintei, susţin reprezentanţii companiei.
Managerul de marketing al Panasonic România, Bogdan Gheorghiu, anticipează că în anul financiar care se va încheia la sfârşitul lunii martie 2008 compania ar putea înregistra o creştere cantitativă cu 125% a vânzărilor de camere foto, faţă de perioada similară a anului trecut.
„Anticipăm pentru acest an o depăşire a vânzărilor de aparate foto cu circa 125%. Este mai mult decât dublu faţă de ceea ce ne propusesem ca target iniţiat, circa 62%”, a spus Gheorghiu.
Reprezentantul Panasonic susţine că şi pentru anul fiscal care va începe în aprilie 2008 şi se va finaliza la sfârşitul lui martie 2009, compania vizează creşterea vânzărilor pe acest segment cu circa 50 de procente, la peste 60.000 de unităţi. Potrivit acestuia, aparatele profesionale comercializate reprezintă doar 1% din vânările de camere foto Panasonic.
Totodată, managerul de marketing al Panasonic România mai spune că vânzarea camerelor foto au o pondere de 11,3% în cifra de afaceri a companiei. Cea mai mare pondere, 43% este deţinută de vânzarea de plasme şi LCD-uri.
NewsIn
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro