Ori la bal, ori la spital, pare sa fie scopul centrelor medicale CMU si MedLife

20 mai 2008

Compania de servicii medicale MedLife reclamă pentru a doua oară Centrul Medical Unirea (CMU) pentru publicitate înşelătoare prin folosirea cuvântului "spital" în materialele de informare, fără a îndeplini condiţiile necesare desfăşurării de activităţi spitaliceşti. MedLife a mai contestat, în 2006, la mai multe instituţii publice, folosirea incorectă, de către CMU, a termenului "spital".

Potrivit MedLife, CMU nu şi-a respectat promisiunile, fapt pentru care compania îşi va relua demersurile de contestare a publicităţii înşelătoare practicate de CMU. "Ca urmare a faptului că CMU a recidivat în acţiunile sale de practici concurenţiale incorecte, MedLife a reluat plângerile depuse la instituţiile de control ale statului, inclusiv Consiliul Concurenţei, Direcţia de Sănătate Publică Bucureşti şi Ministerul Sănătăţii, şi va urmări obţinerea rezoluţiei din partea acestora pentru a înlătura orice formă de comunicare înşelătoare din partea CMU", se arată într-un comunicat MedLife.
           
MedLife operează 20 centre medicale, în Bucureşti, Ploieşti, Braşov şi Constanţa şi un spital privat în Capitală, Life Memorial Hospital. Firma acoperă toate oraşele importante şi reşedinţele de judeţ, prin reţeaua de 120 de clinici partenere NetLife.
           

Compania va deschide în următorii doi ani patru spitale în Iaşi, Constanţa, Braşov şi Timişoara, vizând şi extinderea portofoliului cu servicii medicale asigurate de medici din Statele Unite ale Americii (SUA), Marea Britanie şi Israel.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro