Orange România pierde un proces pentru practici comerciale înșelătoare. Instanța: Induce în eroare clientul

27 aprilie 2020

Orange România, liderul pieței locale de telefonie mobilă, a pierdut definitiv un proces în care a contestat o amendă de 15.000 de lei aplicată de Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC) în noiembrie 2017 pentru practici comerciale incorecte. Sancțiunea a fost efectul unei analize a 17 reclamații, care a relevat că în contractele comerciale nu sunt specificate clar cuantumul resurselor incluse și că, după 4 luni de la încheierea acestora, în urma unui audit al politicii de utilizare rezonabilă a serviciilor în roaming, operatorul telecom percepe clienților, dacă este cazul, tarife suplimentare, cu toate că clauzele abonamentului indică minute nelimitate la nivel național și în roaming în Spațiul Economic European (SEE).

Citeste integral pe profit.ro - Orange România pierde un proces pentru practici comerciale înșelătoare. Instanța: Induce în eroare clientul

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro