Orange anunta finalizarea primei editii a programului Academia de Vanzari, destinat dezvoltarii profesionale a angajatilor si partenerilor care lucreaza in mod direct cu clientii companiei. Academia de Vanzari face parte dintr-un proiect international al grupului France Telecom – Orange in 11 tari. Implementarea acestei initiative in Romania a presupus o investitie initiala de 1 milion de euro si a vizat 2271 de angajati si parteneri Orange implicati direct in relatia cu clientii.
Acest program integrat a constituit o experienta de invatare si dezvoltare pentru participanti, care au parcurs module de cursuri adaptate la nevoile lor, au raspuns feedback-ului primit de la clienti reali, au participat la discutii de grup pentru schimb de experienta si la sesiuni de training online sau training la locul de munca. Absolvirea Academiei de Vanzari aduce participantilor o certificare recunoscuta de grupul France Telecom – Orange, care se reinnoieste anual, precum si oportunitatea recunoasterii ca expert in relatia directa cu clientii.
“Academia de Vanzari te invata ca te vei bucura de succes atata vreme cat esti preocupat de calea catre rezultate, nu doar de acestea. Mai mult, programul corespunde viziunii companiei, care pune pe primul loc calitatea serviciilor si experienta oferita clientului. Vanzarile inregistrate in ultimul an precum si nivelul de satisfactie a clientilor dovedesc ca instruirea continua precede performanta,” a declarat Andreea Patrascu, Training & Organisational Development Manager Orange Romania.
In data de 1 octombrie 2011, Orange organizeaza la Ateneul Roman festivitatea de premiere a 500 dintre absolventii Academiei de Vanzari. Dupa incheierea festivitatii, doctorul Robert Cialdini, unul dintre cei mai apreciati experti in negociere si psihologia persuasiunii la nivel international, va sustine o prezentare pentru cei prezenti.
“Lucrurile au evoluat fata de anul trecut. Am invatat cand sa aplic o teorie si cum sa o adaptez in functie de situatia pe care o am in fata. Cel mai important lucru pentru mine este ca am reusit sa-mi inving teama de a vorbi in fata unui grup mare de oameni,” a declarat Ionut Cristian, unul dintre absolventii Academiei de Vanzari.
Programul a fost gandit pe 3 nivele de dezvoltare profesionala (junior, specialist, expert) si a vizat 3 arii de invatare (cunostinte, abilitati specifice si experienta clientilor). Sesiunile de invatare s-au desfasurat in timpul orelor de lucru in sediile din Bucuresti si din tara, atat in sali de curs, cat si intr-un spatiu ce simula un magazin Orange.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro