Orange lanseaza Academia de Vanzari

8 noiembrie 2010

Orange anunta lansarea Academiei de Vanzari, un program integrat de dezvoltare a angajatilor si a partenerilor care lucreaza direct cu clientii companiei. Academia de Vanzari face parte dintr-un proiect international dezvoltat de catre grupul France Telecom – Orange in 11 tari.

 

Anual, “studentii“ vor fi implicati intr-o adevarata experienta de invatare care presupune cursuri, feedback la locul de munca, studiu individual, schimb de experienta, discutii de grup moderate, concursuri, feedback de la clienti reali si sesiuni de training online. Programul este construit pe 3 nivele de dezvoltare profesionala (junior, specialist, expert) si pe 3 arii de invatare (cunostinte, abilitati specifice, experienta clientilor). La final, in urma unei evaluari, cursantii primesc o certificare recunoscuta in cadrul grupului France Telecom – Orange care le ofera deschidere internationala catre oportunitati in cariera, acces la evenimentele comunitatii de vanzari la nivelul grupului, precum si posibilitatea de a fi recunoscut ca expert in relatia directa cu clientii. Certificarea se reinnoieste anual.

 

Academia de Vanzari este un proiect dezvoltat de expertii Orange, in colaborare cu consultanti externi, iar metodologia se bazeaza pe o experienta de invatare si dezvoltare specifica, similara unei academii. Investitia in program se ridica la peste 1 milion de euro si cuprinde 1 centru de training cu 7 sali de curs, 1 magazin “laborator” si aproximativ 2800 de “studenti“ instruiti in primul an, atat angajati Orange, cat si parteneri. Academia de Vanzari se adreseaza, in principal celor care lucreaza direct cu clientii, dar si celor care isi doresc o cariera in vanzari. Înscrierea in program se face printr-un sistem online de Learning Management care ofera participantilor posibilitatea de a-si vizualiza profilul individual, programarea la cursuri, statusul rezultatelor testarilor sau acreditarii obtinute. Participarea la training se face in timpul orelor de lucru.

 

Andreea Patrascu, Training & Organisational Development Manager Orange Romania a declarat: “Prin lansarea Academiei de Vanzari ii pregatim pe colegii nostri sa ofere clientilor Orange o experienta unica. Totodata, ne asteptam ca proiectul sa contribuie la cresterea gradului de motivare a angajatilor si a partenerilor, prin implicarea lor intr-un program personalizat de dezvoltare profesionala. La finalul acestuia vor avea sansa sa obtina o certificare care sa le ateste capabilitatile si care le va asigura un traseu ascendent in cariera ”.

 

Academia de vanzari este una dintre initiativele prin care Orange investeste in formarea angajatilor sai. De curand, Orange a anuntat implementarea unor programe similare cofinantate prin fonduri europene care vizeaza dezvoltarea profesionala a specialistilor de top din cadrul Orange si asigurarea contributiei acestora la dezvoltarea sectoarelor competitive ale Romaniei in contextul economic european.
 

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro