Orange ocupa locul al doilea la categoria liderilor vest europeni in furnizarea solutiilor de comunicatii mobile pentru companii, potrivit studiului independent Magic Quadrant for Mobile Service Providers, realizat de Gartner in 2006. Studiul Magic Quadrant a clasificat operatorii de telefonie mobila in patru categorii: aspiranti, jucatori de nisa, vizionari si lideri. Criteriile care au stat la baza clasificarii operatorilor vest europeni au fost capacitatea de executie a business-ului si viziunea de ansamblu.
Gartner defineste liderii de piata prin capacitatea acestora de a investi primii in inovatie, in dezvoltarea serviciilor si in furnizarea acestora catre utilizatorii finali.
Compania Orange ocupa locul al doilea in categoria liderilor ca urmare a eforturilor consecvente de a-si imbunatati acoperirea si capacitatea de a furniza servicii destinate companiilor multinationale. Avand o arie extinsa de acoperire in Europa de Vest, Orange este unul dintre operatorii cu cei mai multi clienti din zona, dar si unul dintre cei mai puternici parteneri din FreeMove Alliance.
Studiul Gartner, un instrument util care ofera marilor companii posibilitatea sa identifice cel mai potrivit furnizor de comunicatii mobile, recomanda Orange ca fiind solutia ideala pentru companiile care doresc sa contracteze servicii mobile pan-europene.
'Pozitia noastra in categoria liderilor confirma puterea si atractivitatea ofertelor nostre pentru companiile multinationale. Cu operatiuni mobile in 9 tari europene si servicii dedicate companiilor multinationale, putem spune ca avem o baza solida. In plus, lucram indeaproape cu divizia Orange Business Services, suntem lideri mondiali in furnizarea serviciilor de voce si date, membri fondatori ai FreeMove Alliance si avem o relatie solida cu Cingular Wireless, ceea ce ne determina sa fim convinsi ca avem o oferta foarte competitiva pentru companiile multinationale”, a declarat Philippe Bernard, EVP Business Solutions la Orange.
Orange este lider de piata in Romania cu 8,043 milioane de clienti la sfarsitul anului 2006 si este parte a Grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 153 milioane de utilizatori pe 5 continente.
La sfarsitul anului 2006, Orange Romania a avut venituri de 1,082 milioane de euro, in crestere cu 24,4% fata de anul precedent si peste 383.000 de clienti broadband. Pentru a fi aproape de clienti, Orange a dezvoltat o larga retea de magazine proprii care cuprinde in prezent 44 de locatii in toata tara.
Orange Romania ofera o gama larga de servicii de comunicatii: voce, date, mesaje scrise, mesaje multimedia, wap, e-mail, GPRS, EDGE, 3G, wireless IP, WiFi, USSD etc. Orange a fost primul operator din Romania care a oferit servicii video pe telefonul mobil, incluzand Live-TV.
Orange Romania se remarca prin cea mai larga acoperire a retelei si performante excelente in serviciile de asistenta oferite clientilor. Orange inseamna dorinta de a crea un viitor mai bun si de a oferi o experienta de comunicare cat mai simpla si mai intuitiva. Orange inseamna mai mult decat tehnologie, telefonie mobila sau retele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea intre oameni si a aduce valoare comunitatilor in care opereaza. Grupul France Telecom are o strategie de responsabilitate sociala corporativa bine definita, prin care ne asiguram ca activitatea noastra se desfasoara intr-o maniera responsabila.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro