Orange are o noua semnatura de brand - today changes with Orange

Orange Romania lanseaza o noua semnatura de brand, ”today changes with Orange”, ce reflecta promisiunea companiei de a de a simplifica experienta digitala a clientilor.
Acum tehnologia digitala se schimba mai repede si promite mai mult decat oricand, iar pentru clienti este foarte important sa comunice si sa tina pasul cu evolutia tehnologica. In aceste conditii, Orange isi propune sa devina un „digital coach”, sa ofere in continuare produse inovatoare, telefoane de ultima generatie si asistenta in utilizarea noilor tehnologii.

 

Asumarea acestui angajament fata de clienti face parte din strategia France Telecom – Orange: Conquests 2015. La nivel global, strategia pentru urmatorii cinci ani presupune initiative si proiecte ambitioase care sa creeze un echilibru intre performanta financiara si dezvoltarea sociala. Pe plan local, initiativele strategice vor fi adaptate la specificul fiecarei tari in care este prezent Grupul.

Noua semnatura de brand a fost introdusa pentru prima data in campaniile de comunicare din Franta in noiembrie 2010, iar acum in Romania. Aceasta va fi adoptata treptat si in alte tari din Grupul France Telecom - Orange.

 

„Orange a fost alaturi de clientii sai inca de la inceputul revolutiei digitale in Romania, imbunatatindu-le viata prin intermediul tehnologiei. „Digital coach” presupune mai mult decat oferirea de servicii si produse de ultima generatie, implica indrumare si asistenta, astfel incat noile tehnologii sa poata fi folosite cat mai simplu si eficient. ”today changes with Orange” subliniaza acest rol si, totodata, se va reflecta in toate initiativele comerciale si institutionale ale companiei si ale Grupului” a declarat Julien Ducarroz, Chief Commercial Officer Business to Consumer Orange Romania.

”today changes with Orange” continua viziunea companiei lansata in 2008 - „together we can do more”, exprimand increderea in puterea oamenilor de a realiza mai mult impreuna.

 

Campania de comunicare ce insoteste lansarea noii semnaturi se va intinde pe parcursul a 4 saptamani si include TV, print, outdoor si online. Spotul TV a fost realizat de Publicis Worldwide si adaptat pentru piata din Romania. Campania include componente inovative ce fac apel la tehnologia de ultima ora: spotul TV poate fi vizionat si in presa prin scanarea unui QR code cu telefonul mobil. Totodata, in cateva statii RATB din Bucuresti vor fi instalate ecrane digitale pe care trecatorii pot naviga pe internet.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro