La Compagnie de Petits aduce o noua pata de culoare universului copiilor care, si la nivel national, a inceput, din ce in ce mai pregnant, sa fie conturat de marci internationale preluate pe piata romaneasca in sistem de franciza de diferiti investitori nationali. Concept de talie internationala, La Compagnie des Petits se lanseaza pe piata franceza incepand cu anul 1991, propunandu-si conturarea universului copiilor cu toate elementele sale. Compania franceza traduce inocenta copilariei, alaturi de visurile micilor consumatori ai produselor intr-un stil vestimentar aparte, articolele vestimentare purtand marca 'La Compagnie des Petits' devenind apreciate atat pe piata nationala, cat si pe piata internationala.
Cu un prim magazin deschis in Marsilia incepand cu anul 1992, in prezent stilurile vestimentare 'La Compagnie des Petits' pot fi admirate in peste 200 de magazine mono-marca localizate in: Franta, Belgia, Luxemburg, Portugalia, Tunisia, Spania, Arabia Saudita, Asia.
Expansiunea teritoriala a stilului vestimentar 'La Compagnie des Petits' in sistem de franciza incepe cu anul 1994, in prezent compania franceza detinand 53 unitati proprii si 113 unitati in franciza localizate atat in Franta, cat si pe alte piete internationale anterior mentionate.
Stilul vestimentar propus de echipa 'La Compagnie des Petits' respecta universul viselor copiilor, al culorilor si fanteziilor copilariei. Pentru micii sai consumatori, 'La Compagnie des Petits' creeza o gama variata de articole vestimentare pentru care comfortul si practica reprezinta principalele caracteristici, redate prin cele mai fine materiale folosite pentru manufacturierea hainutelor.
Articolele vestimentare create pentru 3 segmente diferite de varsta pornind de la 0 -18 luni, 3 luni – 3 ani si pana la 3 – 10 ani alcatuiesc cele doua colectii anuale La Compagnie de Petits: primavara-vara si toamna-iarna care tradeaza culori vii, tesaturi fine, imprimeuri si broderii.
La nivel national, 'La Compagnie des Petits' urmareste identificarea unui partener MasterFrancizat care sa aduca stilul vestimentar propus de compania franceza si aproape de micii consumatori nationali, formand o adevarata retea nationala.
Din punct de vedere financiar, investitia totala initiala necesara pentru deschiderea unei unitati 'La Compagnie des Petits' este de aprox. 90.000 Euro, din care taxa de intrare in reteaua de franciza (pentru prima unitate deschisa) reprezentand 12.000 Euro; la aceasta se adauga: costurile de amenajare spatiu – aprox. 45.000 Euro si stocul initial de marfa – aprox. 30.000 Euro. Suprafata recomandata pentru o unitate 'La Compagnie des Petits' este de aprox. 70 mp, iar localizarea trebuie sa vizeze marile centre comerciale din marile orase ale tarii.
Viitorul partener francizat 'La Compagnie des Petits' trebuie sa aiba minima experienta in retail, sa fie o persoana dinamica, cu implicare si dedicare totala business-ului. Pentru toti cei interesati de aceasta oportunitate de business, mai multe detalii pot fi obtinute de la echipa CHR Consulting.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro