Omniasig a dezvoltat un chatbot interactiv pentru avizarea şi constatarea daunelor

28 octombrie 2019

Omniasig, cea mai mare companie din portofoliul local al grupului austriac Vienna Insurance Group (VIG), a dezvoltat un chatbot interactiv pentru avizarea şi constatarea daunelor pentru aproape toate tipurile de poliţe de asigurare, care va fi disponibil pentru clienţi la începutul lunii noiembrie, a spus în cadrul unei conferinţe de specialitate Mădălin Roşu, membru al directoratului Omniasig şi preşedinte al Biroului Asigurătorilor de Autovehicule din România (BAAR).

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Omniasig a dezvoltat un chatbot interactiv pentru avizarea şi constatarea daunelor".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro