O pati-cofetarie de marca poti sa-si faci: ANA PAN in franciza!

18 august 2008

De-a lungul anilor afacerea ANA PAN s-a extins, realizandu-se in timp o retea de magazine, unde clientii stiu ca pot intotdeauna gasi produse excelente de cofetarie, patiserie si panificatie. Fiecare ingredient este selectat cu cea mai mare atentie, fiind utilizate numai cele naturale. Societatea Ana Pan S.A. a demarat in noiembrie 2007 procesul de infiintare a unei retele de Franciza de distributie produse proaspete de cofetarie, patiserie si panificatie. Francizele ANA PAN sunt deschise in orasele: Bucuresti si Otopeni, urmand ca foarte curand sa se deschida si in Pitesti.

 

           
“Magazinul Franciza ANAPAN va avea o suprafata de 80 mp zona de vanzare plus o zona de depozitare si birou cu suprafata de 40 mp. Se va deschide in zona centrala a orasului Pitesti, in Str. I.C. Bratianu, Nr. 60, in jurul datei de 20 septembrie 2008”, declara D-na. Oana Dumitru, francizat ANA PAN.

 

            
Conceptul de franciza ANA PAN se adreseaza firmelor mici si mijlocii, care sa nu aduca doar un aport financiar, ci sa demonstreze implicare si mai ales sa doresca sa respecte valorile ANA PAN: calitate, traditie, loialitate fata de clienti si parteneri.

« In urmatoarele luni ne propunem extinderea retelei de franciza ANA PAN in Bucuresti si in orasele cu o populatie mai mare de 40.000 locuitori, situate la o distanta de 100-120 Km in jurul capitalei. Pentru primele 10 contracte de franciza taxa de franciza va fi, promotional, 5000 Euro! », declara D-na. Mariana Lepus - director dezvoltare franciza, intr-un interviu pentru www.observatorulfrancizei.ro

            

         
Francizorul ANA PAN transmite dreptul de comercializare a produselor de cofetarie, patiserie si panificatie, dreptul de a folosi marca, know-how-ul (manual de operare in Franciza ANA PAN, manual Economic, Manual de Marketing), îsi asumã responsabilitatea formarii, pregatirii si asistarii permanente ale francizatilor si ale personalului acestora, precum si consultanta în amenajarea si decorarea magazinului. Francizatul  beneficiaza de o formare derulata pe o perioada de 10 zile pentru managerul de magazin si 3 zile pentru personal.

 

          
Prima cofetarie ANA a fost infiintata in 1990. Calitatea a fost un obiectiv prioritar, asfel incat, inca de la inceput, clientii o asociaza constant cu marca firmei.

         
De-a lungul anilor, aceasta afacere s-a extins, ajungand in timp la o retea de 19 magazine in Bucuresti.

 

         
Din februarie 2006, societatea ANA PAN S.A. detine o noua si moderna unitate de productie, realizata conform normelor europene. Produsele ANA PAN sunt fabricate intr-un sistem de management al calitatii conform ISO 9001/2000 si intr-un sistem de siguranta alimentara pe baza principiilor HACCP.

Observatorul Francizei

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro