Wiesana, unul din primele branduri de margarina de pe piata din Romania, se relanseaza din toamna aceasta cu o noua gama dedicata alimentatiei echilibrate: Wiesana Light si Wiesana Zi de Zi.
Wiesana Light contine doar 25% grasime si este singura margarina light din segmentul premium, iar Wiesana Zi de Zi are o noua reteta, cu un continut de 40% grasime, care o face mai fina, mai cremoasa si mai gustoasa.
Dezvoltate in urma unui studiu amplu de cercetare, noile retete Wiesana Light si Wiesana Zi de Zi contin un mix optim de uleiuri de floarea soarelui si rapita. Reteta adauga gustului savuros si aromei fine o sursa naturala de sanatate: acizii grasi Omega 3 si Omega 6, precum si vitaminele E, A si D3 – esentiale pentru o dieta corecta.
„Noile retete Wiesana Light si Wiesana Zi de Zi au fost special dezvoltate pentru consumatorii cu un stil de viata modern care doresc o dieta echilibrata. Sanatatea a devenit o preocupare zilnica pentru tot mai multi romani, insa si pentru brandul Wiesana.” – Andreea Toloaca, marketing manager Orkla Foods Romania.
Lansarea noilor produse din gama Wiesana se va face printr-o campanie de comunicare ce va contine reclame pentru medii diferite: TV, online, print, outdoor, activari la raft in magazine si materiale promotionale inovative.
„Am pregatit o noua campanie de comunicare pentru brandul Wiesana care sustine atat noile retete Wiesana Light si Wiesana Zi de Zi, cat si aparitia pe piata a noului ambalaj – caserola rectangulara – creata pentru a fi in armonie cu noua pozitionare.
"Arati bine daca te simti bine" este mesajul pe care il transmite Wiesana prin noile retete si noua campanie de comunicare”. – Andreea Toloaca, marketing manager Orkla Foods Romania.
Orkla Foods Romania este prezenta pe piata bunurilor de larg consum din Romania din anul 2002 si este un jucator important in industrie.
Portofoliul Orkla cuprinde marci locale apreciate de consumatori precum margarina (Wiesana, Linco, Unirea), ketchup (Tomi, La Minut), pate si mancaruri la conserva (Ardealul), mustar si sosuri pentru paste (Bunatati de la Bunica, La Minut) dar si aluaturi congelate (Linco). In segmentul profesional de panificatie, coferarie si patiserie, Orkla comercializeaza marcile Selecta, Paticrem, Credin si Sonneveld.
Orkla Foods Romania apartine diviziei Orkla Food Ingredients, unul dintre cei mai mari cinci furnizori din Europa din industrie cu 32 de companii prezente in 14 tari.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro