O idee de afaceri care, potrivit specialistilor in domeniu, are potential, fiind in continua crestere: curieratul. Potrivit companiei Curiero, piata autohtona de curierat intern va ajunge, anul acesta, la 120 milioane euro, in crestere cu 40%, comparativ cu 2006, cand s-a cifrat la 85 milioane euro. Directorul de marketing al companiei Curiero, Teodora Radulescu a estimat ca in acest an piata de curierat intern si extern se va situa la aproximativ 200 milioane euro, iar scurtarea procesului de sortare si a timpului de livrare, precum si procesarea unor cantitati mari de expedieri vor face diferenta.
"In prezent, piata autohtona de curierat este destul de atractiva, are o rata mare de crestere precum si bariere de intrare relativ scazute pentru noii jucatori. Cresterea competitivitatii va conduce, insa, in perioada urmatoare, la scaderea marjelor de profit, insa diferentierea pe piata se va face totusi prin cresterea calitatii serviciilor, precum si prin serviicle aditionale oferite de fiecare companie in parte", a mai spus Radulescu.
De la 1 iunie 2007, Curiero va fi singurul operator national de pe piata de curierat care va livra si prelua expedieri, fara a mai taxa distantele exterioare punctelor de lucru, pentru orice localitate din Romania. In primul trimestru al anului, compania a avut o cifra de afaceri de 3,3 milioane euro, in crestere cu 190% fata de aceasi perioada a anului 2006.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro