Cu o cifra de afaceri de peste 27 milioane EUR, Rocast activeaza in industria de bricolaj si echipamente incepand cu anul 2000, fiind astazi numarul unu ca si diversitate a produselor oferite. Criza generala si concurenta tot mai prezenta pe piata locala au fortat luarea unor masuri corective si realizarea unor salturi calitative in cadrul proceselor de business Rocast. La aproximativ un an de la implementarea SeniorERP, managementul Rocast redefineste strategia de business pe baza datelor din sistem.
Primul pas in acest sens a constat in cresterea performantei principalului canal de vanzare al companiei, in paralel cu inchiderea canalelor neperformante. Cei 70 de reprezentanti de vanzari care acopera intreaga tara au fost dotati cu laptopuri si acces la SeniorERP, sunt echipati cu masini din parcul auto propriu si au primit training-uri specializate. Utilizarea sistemului de catre departamentul de vanzari s-a reflectat rapid intr-o mai buna comunicare cu fiecare client, un plus de eficienta in operare si nu in ultimul rand, intr-o nota de profesionalism:
“Primele avantaje ale utilizarii SeniorERP constau in faptul ca, acum, agentii de vanzare pot vizualiza on-line stocurile, preturile, previziunile de aprovizionare, informatii despre calitatea produselor, informatii complete despre parteneri (contracte, discounturi, modalitati si termene de plata), rapoarte privind vanzarile, incasarile si scadentarele atat de necesare in colaborarea cu clientii. Nu trebuie neglijat nici efectul important de marketing si nota de profesionalism in relatia directa cu clientii. “ Horatiu Vonica, Director General Senior Software
In completarea noii strategii de vanzari, Rocast are in vedere pentru anul in ... » citeste tot comunicatul pe LivePR.ro - Numarul unu in piata de bricolaj isi recalibreaza ...
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro