Bucureşti, 26 mai 2011 – Novensys va participa la cea de-a treia ediţie a evenimentului Customer Relationship Management and Customer Loyalty & Retention Conference and Expo care are loc astăzi la JW Marriott Grand Hotel, Grand Ballroom.
Conferinţa este dedicată prezentării aplicaţiilor de CRM (Customer Relationship Management) şi oferă posibilitatea conectării providerilor de CRM din România cu potenţiali clienţi, scoţând în evidenţă procesele de implementare. În acelaşi timp evenimentul va prezenta strategii aplicate în acest domeniu şi studii de caz, promovând informaţii utile pentru mediul de afaceri.
ÃŽn cadrul conferinÅ£ei Alexandru Radu, Trainer CRM Microsoft ÅŸi Senior Account Manager Retail, va susÅ£ine după ora 12 prezentarea “CRM pentru fidelizarea clienÅ£ilorâ€. “SoluÅ£iile software Microsoft Dynamics oferă companiilor un set de soluÅ£ii complet integrat cu capabilităţi bogate CRM pentru a ajuta la conectarea personalului, proceselor ÅŸi sistemelor pentru a ajunge la fidelizarea clienÅ£ilor. Novensys, partener Gold Microsoft, este specialistul care integrează soluÅ£iile inteligente pentru managementul informaÅ£iei de la cei mai buni dezvoltatori de tehnologie la nivel internaÅ£ional. Novensys este expert în transformarea informaÅ£iei brute în informaÅ£ie inteligentă, utilă ÅŸi aplicabilă în mediul de business – genul de informaÅ£ie care arată direcÅ£iile de urmat ÅŸi care creează premisele evoluÅ£iei unei companii. Adică, acea informaÅ£ie care poate ajuta cel mai bine în luarea deciziilor de afaceriâ€, declară Alexandru Radu – Trainer CRM Microsoft ÅŸi Senior Account Manager Retail, NOVENSYS.
ReprezentanÅ£ii Novensys vă aÅŸteaptă la stand pentru a vă da mai multe informaÅ£ii despre implementările proprii ÅŸi soluÅ£iile de business potrivite pentru fiecare verticală economică. Mai multe detalii ... » citeste tot comunicatul pe LivePR.ro - Novensys participă la CRM Conference and Expo
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro