Noul target al brandurilor de lux: barbatii tineri din mediul urban

Brandurile de lux isi regandesc strategiile orientandu-se catre un nou target principal. Se pare ca femeile si-au pierdut intaietatea in ceea ce priveste valoare comerciala, iar noul target cu potential pe care il vizeaza marcile de lux sunt barbatii tineri din mediul urban. Marci ca Burberry a caror public traditional erau femeile de varsta medie cu venituri mari se reorienteaza catre tinerii intre 20 si 30 de ani, pasionati de tehnologie, utilizatori de smartphone-uri carora vor sa le rezolve, prin haine si accesorii, problemele de stima de sine, scrie BusinessWeek.com.

Ipoteza a fost lansata de trei cercetatori din cadrul HSBC, care au incercat sa identifice tendintele viitoare din retail. Conform specialistilor, conceptul de metro-sexual, cliseu in urma cu 20 de ani s-a transformat acum intr-o realitate comerciala. Tinerii „la moda” sunt cu ochii tintiti pe marcile de lux si se arunca sa le cumpere in clipa in care si le pot permite. Hainele de firma sunt un „must have” pentru tinerii din mediul urban care vor sa-si demonstreze astfel statutul social. Chiar daca trebuie sa faca sacrificii pentru a-si cumpara haine cu etichete consacrate, tanarul urban este gata sa le faca, in timp ce publicul masculin traditional al acestor branduri, de varsta medie, ajuns aproape de varful piramidei socioeconomice nu mai simte nevoia de afirmare si, devine putin mai neatent la aparente.

Tot specialistii HSBC au descoperit ca barbatii se casatoresc mai tarziu, iar veniturile pe care le obtin intre 20 si 30 de ani, prefera sa le risipeasca pe „micile placeri ale vietii” ca mai apoi sa se orienteze catre intretinerea unei familii. Banii pe care i-ar fi dat pe scutece si pe vizitele la supermarket sunt liberi, asa ca poate sa-i cheltuie dupa pofta inimii, pe produse de lux.

Hainele si accesoriile de lux au devansat chiar si masinile in topul prioritatilor barbatilor tineri pentru prima data in istorie, ceea ce inseamna o adevarata revolutie in ceea ce priveste perspectiva barbatului asupra modei si a nevoii de afirmare sociala.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro