Noul Mini Coupe este lansat printr-un proiect exclusiv online pe 14 octombrie, simultan in 10 tari din Europa Centrala si de Est.
Premiera in grupul BMW - lansarea unui model este mutata in spatiul virtual printr-un proiect de mare amploare care cuprinde 10 tari din Europa Centrala si de Est: Bulgaria, Cehia, Grecia, Polonia, Romania, Slovacia, Slovenia si Ungaria.
La baza proiectului sta o aplicatie online dedicata, dezvoltata pentru Facebook, si un concurs inovativ menit sa implice fanii intr-o aventura speciala. Alaturi de introducerea pe piata a noului model, proiectul lanseaza si paginile de Facebook Mini pentru tarile din regiune.
Aventura a fost cuvantul definitoriu pentru noul model - un coupe de 2 locuri cu valente sportive. Asa ca toata experienta oferita fanilor pe Facebook a fost construita ca o aventura. Proiectul incepea in luna iulie a acestui an cu o provocare - o serie de filme dezvaluiau, in etape, detaliile proiectului. Trecerea la fiecare etapa se facea numai dupa primirea unui numar de cate 50 de like-uri si Romania s-a dovedit in acest sens tara cu utilizatorii cei mai activi.
Deja in a treia zi de la lansare fanii Facebook parcurgeau toate etapele lansarii unui concurs provocator -„Ce ai face sa o cuceresti?”. Utilizatorii cu cele mai creative posturi s-au calificat in finala de la Lubliana pentru o noua aventura: o serie de probe nebune in care participantii, cu ajutorul noului MINI Coupe, trebuie sa cucereasca o fata frumoasa. Rezultatul va fi publicat incepand cu saptamana viitoare sub forma unor serii de filme pe Youtube si Facebook, urmand ca cel mai votat dintre acestea sa castige marele premiu - o excursie in doi la Barcelona.
Pana acum campania a adus peste 2500 de fani pe pagina de Facebook MINI Romania, ceea ce inseamna o crestere de peste 1500%, cea mai buna performanta din regiune, informeaza Voom.ro.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro