Noile reguli ale comunicarii au lasat urme de ruj la Marketing in Direct

27 septembrie 2010

Patrick Collister a fost unul dintre cei mai admirati speakeri ai celei de-a doua editii a Conferintei Internationale Marketing in Direct. Acesta si-a sustinut intreaga prezentare despre noile reguli ale comunicarii cu... o urma de ruj pe obraz.

 

Imediat ce Patrick Collister a urcat pe scena Marketing in Direct si a salutat audienta ca un super star: Hellooooo, Rooomania! , si-a dat seama ca si-a uitat prezentarea... nu se stie unde. Salvarea a venit insa repede sub forma unei domnisoare frumoase, care i-a inmanat strategului creativ clipboard-ul. Si l-a sarutat apasat pe obraz, lasandu-i urma primul ruj din lume 3 in 1 de la Oriflame!

 

Evident, tot acest moment a fost unul regizat un product placement creativ realizat de organizatori pentru unul dintre partenerii Conferintei. Momentul, urmat de o prezentare succinta a produsului, a starnit pe rand nelamurire si zambete, gratie lui Patrick Collister care si-a jucat foarte bine rolul, dand dovada de carisma, prezenta de spirit si talent actoricesc. Acesta si-a continuat intreaga prezentare cu buzele Oriflame pe obraz.
Pe langa acest moment de sponsor, Oriflame i-a intampinat pe cei 250 de participanti ai Marketing in Direct cu rujul 3 in 1 si cateva oglinjoare. Astfel, doamnele au putut vedea si testa toate variantele coloristice ale rujului. Iar la plecare, toti participantii au descoperit in cutia-cadou primita, un produs Oriflame!

 

In cadrul unui eveniment despre comunicare directa si creativa, partenerii nu pot fi promovati decat... direct si creativ. Cu sprijinul speakerilor, care s-au aratat foarte deschisi pentru micile reprezentatii scenice, momentele sponsorilor au avut impact, prin nonconformismul lor. Pe langa Oriflame, si ceilalti parteneri ai evenimentului - Agrafa, Carturesti, Cramele Recas, Dial Telecom, Grand Hotel Continental, Jacobs Kronung Intense, Jana, Kanara, Dial Telecom, Kanara Print, Media Direct, Media Image, Oriflame, Prigat, RPG Security, Sin Media Sound, Snack Attack, The Money Channel TV, Toblerone, Valoris Center - au avut parte de o reprezentare menita sa obtina reactii rapide si raspunsuri directe. 

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro