Imediat ce Patrick Collister a urcat pe scena „Marketing in Direct†si a salutat audienta ca un super star: „Hellooooo, Rooomania! â€, si-a dat seama ca si-a uitat prezentarea... nu se stie unde. Salvarea a venit insa repede sub forma unei domnisoare frumoase, care i-a inmanat strategului creativ clipboard-ul. Si l-a sarutat apasat pe obraz, lasandu-i urma primul ruj din lume 3 in 1 de la Oriflame!
Evident, tot acest moment a fost unul regizat – un product placement creativ realizat de organizatori pentru unul dintre partenerii Conferintei. Momentul, urmat de o prezentare succinta a produsului, a starnit pe rand nelamurire si zambete, gratie lui Patrick Collister care si-a jucat foarte bine rolul, dand dovada de carisma, prezenta de spirit si talent actoricesc. Acesta si-a continuat intreaga prezentare cu „buzele†Oriflame pe obraz.
Pe langa acest moment de sponsor, Oriflame i-a intampinat pe cei 250 de participanti ai „Marketing in Direct†cu rujul 3 in 1 si cateva oglinjoare. Astfel, doamnele au putut vedea si testa toate variantele coloristice ale rujului. Iar la plecare, toti participantii au descoperit in cutia-cadou primita, un produs Oriflame!
In cadrul unui eveniment despre comunicare directa si creativa, partenerii nu pot fi promovati decat... direct si creativ. Cu sprijinul speakerilor, care s-au aratat foarte deschisi pentru micile reprezentatii scenice, momentele sponsorilor au avut impact, prin nonconformismul lor. Pe langa Oriflame, si ceilalti parteneri ai evenimentului - Agrafa, Carturesti, Cramele Recas, Dial Telecom, Grand Hotel Continental, Jacobs Kronung Intense, Jana, Kanara, Dial Telecom, Kanara Print, ... » citeste tot comunicatul pe LivePR.ro - Noile reguli ale comunicarii au lasat urme... de ...
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro