Nivea a aniversat 100 de ani - 15.000 de oameni s-au fotografiat in cabinele Nivea

Incepand din luna mai, Beiersdorf AG sarbatoreste in toata lumea 100 de ani de la lansarea marcii NIVEA. In Romania, agentia Draftfcb a adaptat campania integrata globala 100 DE ANI. GRIJA PENTRU PIELE. PENTRU VIATA si a realizat platforma BTL locala "NIVEA - O atingere de neuitat". Peste 15.000 de oameni s-au fotografiat in cabinele NIVEA.

Centrata in jurul produsului iconic al marcii, NIVEA Creme, campania desfasurata in perioada 16 mai - 30 iunie a readus in atentia consumatorilor cea mai cunoscuta marca de ingrijire a pielii din lume.

 

In cei 100 de ani de experienta in ingrijirea pielii, NIVEA a invatat ca atingerea poate transmite, uneori, mai mult decat cuvintele. Diferitele atingeri creeaza emotii si momente de neuitat. Pentru a celebra astfel de momente, platforma BTL NIVEA - O atingere de neuitat a invitat consumatorii sa se fotografieze, alaturi de cineva drag, in cabinele foto NIVEA amplasate in Bucuresti si cinci alte mari orase din Romania: Constanta, Brasov, Iasi, Cluj si Timisoara. Fiecare dintre cei care au participat la campanie a primit fotografia inramata si in format electronic.

In perioada 20 mai - 5 iunie, peste 100.000 de oameni au aflat, din brosurile NIVEA, informatii despre semnificatiile atingerii si despre filosofia celei mai de incredere marci de ingrijire a pielii. Peste 15.000 de persoane s-au fotografiat in cabinele NIVEA, iar cele mai reusite imagini au fost incluse intr-un film al campaniei, proiectat pe cladirea Cocor Media Channel in perioada 26-29 mai.

 

Facebook NIVEA Romania - peste 33.000 de fani in prima luna

Aniversarea NIVEA a fost de asemenea prilejul lansarii paginii de Facebook NIVEA Romania, dezvoltata si promovata de Draftfcb si intretinuta cu sprijinul agentiei Republika. Pentru a sarbatori cei 100 de ani, pagina Facebook a gazduit o aplicatie prin care fanii NIVEA au putut trimite prietenilor felicitari aniversare cu mesaje de neuitat. La doar o luna de la lansare, pagina Facebook NIVEA Romania are peste 33.000 de fani.

 

Activitatile POS au fost dezvoltate sub conceptul "Un moment de ingrijire, o atingere de neuitat!" si au fost implementate in jurul standurilor promotionale NIVEA amplasate in marile centre comerciale. Consumatorii au participat la promotii pentru a castiga un sejur de rasfat la SPA pentru doua persoane, in locatii de top din Romania si din restul Europei.

 

Campania a fost sustiunta, de asemenea, prin activitati de PR. Un eveniment aniversar dedicat presei si partenerilor NIVEA a fost organizat la Ateneul Roman, in data de 16 mai. Evenimentul a fost gazduit de Melania Medeleanu si a inclus un concert in exclusivitate al Monicai Anghel alaturi de orchestra Bucharest Symphonic Pops, dirijata de Ionel Tudor.

Executiile ATL - spotul TV, machetele de presa si cele OOH - alaturi de campania online au fost adaptate local de Draftfcb plecand de la executiile creative internationale. Campania ATL va continua pana la sfarsitul lunii iunie. 

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro