NBC si Facebook incheie un parteneriat pentru Olimpiada

11 iulie 2012

Utilizatorii de Facebook vor putea sa fie la curent cu utimele stiri din cadrul Olimpiadei de la Londra, in urma parteneriatului pe care reteaua sociala l-a incheiat cu NBC. in acelasi timp, cei care vor urmari Jocurile Olimpice in fata televizoarelor vor fi incurajati sa comenteze evenimentele sportive pe Facebook.

Conform New York Times, directorul special createi divizii olimpice a NBC spune ca Olimpiada va genera o serie de discutii aprinse online, iar perteneriatul incheiat cu reteaua de socializare face parte din nevoia televiziunii pe care o reprezinta de a comunica direct cu audienta.

Colaborarile dintre televiziuni si intrumentele de comunicare online au progresat mult de la ultima editie a Jocurilor Olimpice din 2008, mai ales datorita dezvoltarii retelelor sociale. Daca in 2008 Facebook avea in jur de 100 milioane de utilizatori, in 2012 are peste 900 de milioane. In plus a fost incurajata ideea unui monitor secundar, cel primar fiind al televizorului iar al doilea calculatorul, tableta sau smartphone-ul, ceea ce a dus ca trimiterea telespectatorilor pe retelele sociale pentru a-si expune parerile, sa devina un element absolut normal din desfasurarea unui program TV.

Chiar si fara incurajari, oamenii au tendinta de a comenta cele vazute la televizor pe profilele proprii de pe retelele sociale. Exprimarea parerii online a intrat in rutina sociala.

Atat Facebook, cat si NBC au declarat ca parteneriatul nu este unul publicitar si nu implica o parte financiara din partea vreunei parti.

 

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro