Multinaţionalele gigant din domeniul bunurilor de larg consum domină topul promoţiilor, în frunte cu P&G, Unilever şi Henkel

11 iulie 2016

Un grup de 20 de companii este responsabil pentru mai bine de o treime din cele 40.000 de promoţii care au apărut în pri­mele cinci luni din an în ca­ta­loa­gele re­ţe­lelor de comerţ modern ali­men­tar. Au fost luate în calcul doar pri­mele 500 de com­panii după nu­mă­rul de pro­moţii. Topul este dominat clar de multinaţionale, care ocupă 17 din primele 20 de poziţii.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Multinaţionalele gigant din domeniul bunurilor de larg consum domină topul promoţiilor, în frunte cu P&G, Unilever şi Henkel".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro