Modelul nordic: Cum prioritizează Suedia nevoia de spaţiu pentru recreere şi joacă a elevilor? Ce are de învăţat România, unde dezvoltarea imobiliară este complet decuplată de o infrastructură şcolară adecvată?

Şcolile supraaglomerate şi lipsa accesului la spaţiu verde fac ca procesul de educaţie să devină din ce în ce mai anevoios pentru ge­neraţiile noi de copii, care, în lipsa unui context armonios de învăţare, văd tot mai mult şcoala ca pe o corvoadă.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Modelul nordic: Cum prioritizează Suedia nevoia de spaţiu pentru recreere şi joacă a elevilor? Ce are de învăţat România, unde dezvoltarea imobiliară este complet decuplată de o infrastructură şcolară adecvată?".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro