Modelul de lucru al marilor multinaţionale: Unilever şi-a construit businessul local prin achiziţii succesive de afaceri româneşti pe care apoi le-a „eficientizat“ la sânge. Gigantul a închis patru fabrici şi a renunţat la două branduri

18 ianuarie 2024

Gigantul anglo-olandez Unilever şi-a con­struit businessul de pes­te 1,5 mld. lei a­nual în România prin achiziţii succesive de afaceri autoh­to­ne pe care le-a folosit pentru a câştiga teren şi cotă de piaţă, dar pe care apoi le-a „eficientizat“ la sânge.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Modelul de lucru al marilor multinaţionale: Unilever şi-a construit businessul local prin achiziţii succesive de afaceri româneşti pe care apoi le-a „eficientizat“ la sânge. Gigantul a închis patru fabrici şi a renunţat la două branduri".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro