Mirosul puternic de Elite, le da sperante producatorilor

11 septembrie 2007

Producatorul de cafea Elite Romania estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de pana la 80 de milioane de euro, reprezentand un avans de 5-10% fata de 2006, ca urmare a dezvoltarii pietei de profil si a cresterii numarului de cafenele. "Estimam pentru 2007 o cifra de afaceri de 75-80 de milioane de euro, ca urmare a cresterii pietei cafelei, in special pe segmentele superioare, dar si a deschiderii unui numar mare de cafenele, in orasele din Romania", a punctat intr-o conferinta de presa, directorul general al companiei, Matanya Schwartz. Schwartz a adaugat ca, pe viitor, compania se va axa doar pe productia si distributia de cafea, renuntand la segmentul de alune, seminte si biscuiti.
         

Elite a lansat ieri, 10 septembrie,  o noua marca de cafea la filtru, pentru promovarea careia va aloca, in urmatorii doi ani, circa cinci milioane de euro.
         
        
Firma este prezenta cu marcile Elite, Selected si Lavazza, atat in sectorul de retail, cat si in reteaua HoReCa (Hoteluri Restaurante Cafenele), unde detine circa 6.000 de aparate de cafea.
     

Romanii vor invata sa bea cafea!

Potrivit reprezentantilor Elite Romania, piata cafelei va creste cu circa 6%, in acest an, la circa 23.000 tone, dintre care 16.000 tone reprezinta cafeaua macinata si ambalata si 7.000 tone cafeaua vrac. Vanzarile de cafea ar putea ajunge la 150-200 de milioane de euro, in acest an.

Anul trecut, Elite Romania a inregistrat o cifra de afaceri de 252,8 milioane lei (71,7 milioane euro) si un profit net de 13 milioane lei, potrivit datelor transmise de companie Ministerului Economiei si Finantelor

 

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro