Miniblu vrea 10 francize pentru anul 2008 si 70 de francize pana la finele anului 2010 !

15 aprilie 2008

Preluata de fondul Gemisa Investment incepand cu anul 2004, Miniblu se afla in plina expansiune teritoriala nationala, urmarind identificarea de parteneri francizati in toate orasele tarii cu o populatie de minim 50.000 locuitori care sa se alature retelei de magazine pentru copii Miniblu. Vizand o locatie cu o suprafata recomandata cuprinsa intre 80-150mp, situata in centre comerciale sau zone cu vad, viitorul partener francizat Miniblu va comercializa in cadrul unitatii francizate intreaga gama de produse Miniblu : puericultura mica si mare, jucarii, hainute si incaltaminte pentru copii, mobilier.  

Reteaua de parteneri francizati va beneficia de exclusivitatea Miniblu in distributia pe piata nationala a unor branduri internationale de renume din lumea copiilor: ORCHESTRA, POMME, FRAMBOISE, MAX COSI, QUINNI, STOKKE, LAMAZE, BONTEMPI.

In prezent, reteaua MINIBLU numara 21 unitati, din care 17 fuctionand in regim propriu, iar 4 unitati activand in sistem de franciza, localizate in orase precum: BUCURESTI, TIMISOARA, CLUJ, ORADEA, BACAU, PITESTI, SIBIU, IASI, TG MURES, CONSTANTA, BISTRITA, ALBA IULIA, SATU MARE, ORADEA, SUCEAVA.

Strategia de dezvoltare viitoare a companiei Miniblu este operarea de investitii directe doar pe suprafete mari, lasand loc investitiilor in regim de franciza pentru locatii mai mici. Pana la finele anului 2010, compania isi propune ca un procent de 70% din expansiunea sa teritoriala sa fie acoperita de reteaua de parteneri francizati.

Pentru realizarea obiectivelor sale, Miniblu ofera o serie de avantaje viitorilor parteneri francizati: costuri de start up reduse si asistenta in vederea identificarii celei mai bune locatii pentru magazinele Miniblu.

Taxa de intrare in reteaua de franciza Miniblu este de 5.000 Euro, la aceasta adaugandu-se in categoria costuri de start up investitiile in amenjarea spatiului.
Contractul de franciza se incheie pe o durata de 5 ani si prevede si redevente reprezentand 3% din CA.

Marirea formatului magazinelor si a segmentului de varsta caruia se adreseaza produsele de la 0-3 ani la 0-8 ani a adus un numar de peste 150.000 de clienti in magazinele Miniblu si vanzari pentru anul trecut de 2.5 ori mai mari decat s-au inregistrat in anul 2006, cifra de afaceri a companiei ajungand pentru finele anului 2007 la aprox. 6 milioane de euro.
 Investitorii interesati de oportunitatea de afacere Miniblu pot obtine gratuit detalii de la CHR Consulting –

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro