Microsoft Lync Server 2010 - noua platforma de comunicare unificata

1 decembrie 2010

Microsoft a anuntat disponibilitatea generala a suitei Microsoft Lync, o platforma de comunicare unificata ce integreaza mesageria instant, prezenta audio, video, toate pentru a permite oamenilor sa comunice mai eficient prin intermediul unor aplicatii de business familiare precum Microsoft Office, Microsoft SharePoint si Microsoft Exchange. De astazi, se poate descarca gratuit versiunea trial a Lync accesand http://www.lync.com iar utilizatorii din mediul de business pot achizitiona produsul incepand cu data de 1 decembrie.

 

Printre primii clienti de pe piata romaneasca se numara Primaria Sectorului 2 si CFR Marfa, clienti ce au adoptat Lync Server 2010 dupa rularea unor proiecte pilot pe Microsoft Communications Server 2007 R2, versiunea precedenta a Lync Server. Printre companiile ce au aratat interes crescut pentru suita Lync se numara companii
din domeniul bancar, utilitati, telecomunicatii si multe altele.

 

Valentina Ion, Information Worker Business Group Lead, Microsoft Romania: “Prin suita Lync ne propunem sa unificam toate variantele moderne de comunicare de business, oferind utilizatorilor o experienta personalizata care include pe de o parte functii business precum video HD sau inregistrarea conferintelor si pe de alta parte functii sociale precum actualizarea status-urilor si a fluxurilor de informatie. Vorbim despre o solutie completa, flexibila si eficienta, care permite companiilor sa economiseasca timp si bani. Microsoft devine astfel singurul furnizor capabil sa ofere aceasta solutie integrata, prin inlocuirea completa a centralei telefonice sau prin integrarea cu aceasta, fie ca vorbim de solutia on-premises gazduita la partenerii nostri sau de cea online, in datacenterele Microsoft.”

 

Forrester Consulting a realizat recent, la solicitarea Microsoft, un studiu referitor la impactul economic al adoptiei Lync Server in companii.

Studiul s-a bazat pe intervievarea unor companii din domenii diverse precum : domeniul farmaceutic, telecomunicatii, productie de echipamente electronice, servicii de securitate, traduceri si localizari, distributie de echipamente hardware, software si servicii de consultanta, domeniul energetic si multe altele. Rezultatele studiului arata faptul ca, pe langa reducerea cheltuielilor legate de transport si deplasari in interes de serviciu, serviciile de teleconferinta, hostate sau on premises, permit reducerea facturilor telefonice pentru apelurile interurbane sau internationale. Un alt beneficiu economic il reprezinta reducerea costurilor cu echipamentele hardware si intretinerea lor, eliminarea centralelor telefonice si reducerea costurilor legate de helpdesk si servicii de suport tehnic. Mai mult, imbunatatirea productivitatii utilizatorilor conduce la cresterea satisfactiei clientilor si furnizorilor, datorita vitezei ridicate de raspuns si a ratei de solutionare a solicitarilor. Studiul demonstreaza, de asemenea, recuperarea investitiei cu un procent de 337% intr-o perioada de 12 luni.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro