Metro si Real au crescut cu aproximativ 30%

18 martie 2008

Grupul german de retail Metro Group a înregistrat anul trecut în România, prin cele două divizii Metro Cash & Carry şi Real, vânzări totale de 1,957 miliarde euro, în creştere cu 29,5% comparativ cu 2006, au anunţat marţi, reprezentanţii companiei prezenţi la conferinţa anuală a Metro Group. Astfel, Metro Cash & Carry România a înregistrat prin cele 23 de centre de distribuţie operate la noi în ţară vânzări de 1,590 miliarde euro, mai mari cu 11,3% faţă de anul 2006 când a raportat vânzări de 1,429 miliarde euro.

De asemenea, Real România a înregistrat în 2007 vânzări de 367 milioane euro, în creştere cu 347,6% faţă de anul precedent când a avut vânzări de 82 milioane euro.

"Suntem foarte mulţumiţi de rezultatele obţinute în România anul trecut şi suntem încrezători că ne vom întări poziţia pe piaţă în anul fiscal 2008. România încă oferă un potenţial rezonabil pentru vânzările brandurilor noastre Metro Cash & Carry şi Real", au declarat reprezentanţii Metro Group.

În prezent Metro operează în România 37 de magazine din care 23 unităţi Metro Cash & Carry şi 14 unităţi Real. Compania operează cu şase unităţi mai mult decât în 2006, toate aceste magazine deschise anul trecut aparţinând de altfel diviziei Real.

Metro Cash & Carry România nu a mai inaugurat în ultimii doi ani nici un magazin nou, ci s-a bazat doar pe modernizarea celor existente.
 

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro