Mesajul ING pentru clienţi după ce reţeaua de ATM-uri, POS-uri şi Home Banking nu a mai funcţionat: Aceasta problemă tehnică nu a pus niciun moment în pericol datele şi disponibilităţile băneşti ale clienţilor

11 septembrie 2016

Clienţii ING Bank care au încercat să retragă astăzi numerar cu cardurile emise de bancă sau să plătească la POS-urile locale nu au putut face acest lucru din cauza unor defecţiuni tehnice. Nici tranzacţiile prin aplicaţia Home Bank a ING nu au fost posibile.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Mesajul ING pentru clienţi după ce reţeaua de ATM-uri, POS-uri şi Home Banking nu a mai funcţionat: Aceasta problemă tehnică nu a pus niciun moment în pericol datele şi disponibilităţile băneşti ale clienţilor".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro