Mesajul care se transmite de la Davos: Directorii trebuie să-şi recalibreze priorităţile şi să-şi pună salariaţii pe primul loc. Dacă nu o fac de bunăvoie, vor fi obligaţi de realitate

22 ianuarie 2020

Salariatul, cel mai banal activ al unei companii, are de acum o nouă etichetă: stakeholder. Termenul ascunde o revoluţie în lumea de business anunţată mai întâi de multinaţionalele americane, apoi promovată la Forumul Economic Mondial de la Davos, unde fondatorul organizaţiei, neamţul Klaus Schwab, încearcă să creeze o lume mai bună. Contra cost, desigur. În această lume mai bună, scopul companiei ar fi să creeze valoare nu doar pentru acţionar, ci şi pentru salariat, pentru comunitate şi societate în general.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Mesajul care se transmite de la Davos: Directorii trebuie să-şi recalibreze priorităţile şi să-şi pună salariaţii pe primul loc. Dacă nu o fac de bunăvoie, vor fi obligaţi de realitate".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro