Mercedes-Benz se orienteaza pe modele mai ieftine

15 ianuarie 2013

Producatorul german, recunoscut pentru modelele sale premium, se concentreaza acum pe dezvoltarea unor masini cu preturi mi scazute, cum ar fi noul CLA care va ajunge la un pret de maxim 30.000 USD. Astfel Mercedes vrea sa devina o marca atractiva pentru un grup mai mare de clienti, in special tinerii. Acum Mercedes este marca oamenilor de varsta a doua si a treia care au ajuns la un nivel de prosperitate financiara care le permite sa cheltuie sume considerabile pentru o masina noua.

Miscarea nu este deloc surprinzatoare, mai ales in contextul actual, in care criza economica a dus la o concurenta mult mai dura pe segmentul de lux data de reducerea numarului de clienti potentiali. Concurentii Mercedes au lansat deja modele mai compacte si mai sportive, destinate unui public tanar, cu preturi care nu depasesc 30.000 USD. Unul dintre acesti competitori este BMW care a inceput sa vanda astfel de modele inca de anul trecut.

Modelele mai ieftine au dat rezultate pentru BMW, care a reusit sa vanda mai multe unitati decat Mercedes-Benz.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro