Media Galaxy Timisoara: peste 7.000 de vizitatori in primele 4 zile

10 noiembrie 2011

Peste 85% din vanzari au fost de generate de segmentele de produse care incorporeaza cele mai noi tehnologii, si care au un grad mare de afinitate cu tinerii iubitori de tehnologie. Cele mai vandute produse au fost din segmentul televizoare – in topul vanzarilor aflandu-se LED-urile si televizoarele 3D, in oferta Media Galaxy regasindu-se 75 de modele cu tehnologie LED si 69 de modele de televizoare 3D.


Laptopurile si tabletele s-au aflat si ele in topul preferintelor timisorenilor, urmate de smartphone-uri si camera foto, si apoi de produsele din segmentul console si jocuri. Din aceste categorii au performat produsele care s-au diferentiat prin caracteristici inovatoare, peste 60% din vanzarile de ecrane (televizoare plus monitoare) fiind reprezentate de televizoarele 3D si smart TV-urile de diagonale mari.


“Am ales corect sa revenim in Timisoara sub brandul Media Galaxy, iar ROI-ul inregistrat in primele 4 zile ne-a confirmat acest lucru. Am vandut produse de ultima generatie, fapt ce valideaza compatibilitatea perfecta cu targetul – segmentul tanar spre mediu cu venituri peste medie, pasionat de tehnologie”, a declarat Razvan Popescu, director de vanzari al Media Galaxy.


De asemenea, in cele 4 zile de la deschiderea magazinului Media Galaxy in Iulius Mall, vanzarile pentru tableta iPad 2 cu WiFi 3G cu internet inclus de la Vodafone, in 24 de rate, fara costuri, principala oferta conceputa pentru timisoreni, au depasit cu 5% obiectivele de vanzari stabilite initial.


“Oferta la iPad 2 cu WiFi 3G cu internet inclus de la Vodafone, in 24 de rate, la un trafic de 4GB lunar, a fost lansata in premiera la Timisoara, iar succesul inregistrat ne-a convins sa o implementam in toata reteaua Media Galaxy. Ceea ce oferim practic consumatorilor prin aceasta oferta este un pachet care combina tehnologia si conectivitatea la un pret mic, de doar 132 de lei rata lunara si la un trafic foarte bun”, a adaugat Florin David, Director de marketing Media Galaxy.


La mare cautare in randul timisorenilor a fost si smartphone-ul Galaxy de la Samsung, in cele patru zile fiind epuizate toate produsele de pe stoc.
Magazinul Media Galaxy Timisoara si-a intampinat clientii cu o oferta unica, pentru a garanta alegerea corecta: rambursarea diferentei de pret, pentru orice produs care in alta parte este mai ieftin, fie ca este vorba despre magazinele online sau cele traditionale. La 4 zile de la deschidere nu a fost depusa nicio cerere in acest sens.


“Prin lansarea ofertei de rambursare a diferentei de pret, atat in online cat si in offline, ne-am pozitionat ca un dual-trader care reduce confuzia cu privire la preturi si elimina bariera dintre online si offline. Ceea ce timisorenii primesc de la Media Galaxy este un pret corect pentru cea mai variata gama de produse high-technology”, a declarat Dan Ostahie, presedinte Altex Romania.
Prin gama de peste 10.000 de produse expuse la raft intr-o suprafata comerciala de 2000 mp, magazinul Media Galaxy ofera ultimele noutati in materie de dispozitive electronice si multimedia. 

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro