Noul model Mazda CX-5 a primit in cadrul testelor de siguranta realizate de Insurance Institute for Highway Safety (IIHS) in SUA calificativul “Top Safety Pick” 2012, cel mai ridicat posibil.
Sistemul de evaluare IIHS include: test pentru impact frontal la o viteza de 64 km/h (40 de mile/h), test de impact lateral la o viteza de 50 km/h (31 mile/h), test de impact din spate la 32 km/h (20 mile/h) si testarea rezistentei plafonului. Comportamentul urmarit prin intermediul acestor teste este ulterior cotat cu “Bun”, “Acceptabil”, “Mediocru” sau “Slab”, luandu-se in considerare deformarea vehiculului si performantele echipamentelor de siguranta. Un autovehicul primeste cotatia Top Safety Pick daca obtine scorul “Bun” la toate cele 4 teste.
Noul SUV Mazda CX-5 este primul dintre modelele de noua generatie ale constructorului care integreaza tehnologiile SKYACTIV prin trenul de rulare, structura caroseriei si sasiu, precum si noua tema de design “KODO – Sufletul miscarii”. Şasiul acestui model are o greutate redusa, o structura complet noua, incorporeaza noi materiale si a presupus noi procedee de productie. CX-5 este primul autovehicul care foloseste pentru constructia barelor de protectie frontale si posterioare otel cu limita inalta de elasticitate si rezistenta la rupere de 1.800 Mpa, cel mai rezistent folosit in productia auto de serie. Şasiul SKYACTIV CX-5 este construit in proportie de 61% din otel cu limita inalta de elasticitate si rezistenta la rupere, ceea ce ii confera o rigiditate crescuta si o greutate redusa.
Pachetul de siguranta al noului Mazda CX-5 este completat de 6 airbag-uri (frontale, laterale si cortina) si de sisteme avansate de siguranta activa: Asistentul de franare inteligent pentru oras (SCBS) care franeaza automat autovehiculul la viteze sub 30 km/h, Avertizare la depasirea benzii de rulare (LDWS) ce atentioneaza soferul acustic daca masina isi modifica traiectoria involuntar, traversand liniile de demarcare intre benzile de mers, Sistemul de monitorizare spate a vehiculului (RVM) care semnalizeaza soferului prezenta unui alt autovehicul in unghiul mort si Sistemul de control automat faza lunga (HBCS) care comuta automat farurile intre faza lunga si faza scurta.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro